suzuki samurai

Więcej o:

suzuki samurai

  • 40 lat "czterołapów" Suzuki

    1985 roku produkcję SJ410 uruchomiono w fabryce w Hiszpanii, a rok później dołączył doń model SJ413. Suzuki Samurai W roku 1988 amerykańska organizacja konsumentów wytknęła Samuraiowi skłonności do przewracania się, skutkiem czego model wyposażono w grubszy stabilizator, na nowo zestrojone zawieszenie

  • Suzuki Jimny | Test | Gatunek na wymarciu

    nadwozia. Mimo tego, że Jimny to auto czteroosobowe, to ma zaledwie odrobinę ponad 3.5 metra długości i 1.6 metra szerokości. Patrząc na następcę słynnego Suzuki Samurai nie mamy wątpliwości, że jest to auto terenowe. Mimo tego, że wersja Elegance ma względem bazowej odmiany Club przeprojektowane zderzaki

  • TOP 10 | Auta, które nie chcą umrzeć

    nieco większy prześwit i brak przerośniętych plastikowych zderzaków ułatwia poruszanie się meksykańskich drogach wyposażonych w bardzo wysokie krawężniki i topes (śpiący policjant) umieszczane także na drogach krajowych i często nieoznakowane. >>> Nissan Almera - ogłoszenia <<< Suzuki Samuraj

  • 4x4 bez tajemnic

    Ranger, Jeep Wrangler, Nissan Terrano, Nissan Pickup/Navara, Opel Frontera, Suzuki Samurai/Jimny, Toyota Hilux, UAZ. Sprzęgło wielopłytkowe Wiskotyczne. Popularne rozwiązanie ze względu na niskie koszty i prostotę. Wielopłytkowe sprzęgło lepkościowe wypełnione gęstym olejem przenosi moment obrotowy

  • Historia kołem się toczy - Suzuki

    ). Początkowo napędzał go motor o pojemności 1 litra, a później mocniejszy wariant 1.3. Poręczny i trwały samochód uchodził za równie dzielnego, jak znacznie większe modele terenowe. Suzuki Samurai Lata 70. to również tytuły mistrzowskie w zawodach motocyklowych World Championship. Efektem tych doświadczeń

  • Jeep Wrangler 4.0 Sport

    terenowy, której nie pokona żaden inny. Za małe odstępy między drzewami i już zmieści się tam jedynie Suzuki Samurai, zbyt grząska nawierzchnia i ciężki Hummer osiada na dnie, zbyt duże nachylenie i nic oprócz wspomnianego amerykańskiego olbrzyma nie da sobie z nim rady. Kąt natarcia 42,5 st., kąt zejścia

Copyright © Agora SA