
Wersja była produkowana w 2018 roku. SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.
Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II wynosi 150 KM. Silnik SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II przypadają 4 zawory.
Cały układ napędowy SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II osiąga moment obrotowy 340 Nm. SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II to diesel.
Warto nadmienić, że SKODA Octavia 2.0 TDI Clever DSG Kombi III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1740 litrów. Wymiary samochodu: 4659 mm długości, 1814 mm szerokości, 1465 mm wysokości.
Norma Euro | Euro 6 |
Liczba drzwi | 5 |
Liczba miejsc | 5 |
Moc | 150 KM |
Momen obrotowy | 340 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1968 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (DPF) |
Liczba cylindrów | 4 |
Liczba zaworów | 4 |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | przedni |
Długość | 4659 mm |
Szerokość | 1814 mm |
Rozstaw osi | 2686 mm |
Wysokość | 1465 mm |
Masa własna | 1374 kg |
Masa całkowita | 1942 kg |
Nazwa | Okres dostępności | Typ | Cena |
1 Wyposażenie standardowe do uzupełnienia | 2018 | Standard | |
1 Wyposażenie opcjonalne do uzupełnienia | 2018 | Standard | |
ACS - system pokolizyjny | 2018 | Standard | |
SunSet - tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia | 2018 | Standard | |
Zawieszenie sportowe | 2018 | Standard (w pakiecie) | 600 PLN |
Podgrzewana przednia szyba | 2018 | Standard | |
HBA - hydrauliczny system wspomagania nagłego hamowania | 2018 | Standard | |
DSR - system podpowiedzi ruchu kierownicą | 2018 | Standard (indywidualny) | |
TPM - system kontroli ciśnienia w ogumieniu | 2018 | Standard (indywidualny) | |
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania | 2018 | Standard (indywidualny) | |
January 2018 - September 2018 | 116,140 PLN |