peugeot 407

Więcej o:

peugeot 407

  • Peugeot 407

    Kiedy we wstecznym lusterku ujrzysz samochód przypominający Ferrari, ale zamiast konia na masce będzie lew, nie miej wątpliwości - to Peugeot 407. Auto ma długość 4676 mm, co przy rozstawie osi 2725 mm (o 25 mm większym niż w poprzedniku) daje dość obszerne wnętrze. Część elementów poszycia, np

  • Peugeot 407 SW - test | Za kierownicą

    niego przednie koła mają tendencję do opuszczania zakrętów. Pochwalić można za to układ kierowniczy, który jest wystarczająco precyzyjny i pracuje lekko podczas manewrów. Peugeot 407 SW dość korzystnie wypada pod względem kosztów. Wersja 2.0 E Premium z bogatym wyposażeniem kosztuje 88 200 zł. Cena, spalanie

  • Peugeot 407 Coupé

    reflektory plus/minus Peugeot 407 Coupé (w nawiasach przewaga lub strata względem 406 Coupé) Summa Summarum Jak się ma aspiracje do GT, trzeba liczyć się z ostrą oceną najdrobniejszych elementów samochodu. I choć Peugeot 407, który musiał przebić swojego poprzednika - model 406 - jest ładny, pozostaje

  • Peugeot 407 2.0 HDi ST Komfort

    Pierwsze zdjęcia Peugeota 407 pokazano jesienią ubiegłego roku. Już wtedy nowy model prezentował się jako oryginalny i piękny samochód. To jednak obecnie już nie wystarczy, by zawojować rynek! Auto klasy średniej musi być bowiem równie dobrze wyposażone jak na przykład niemieckie Opel Vectra bądź

  • Peugeot 407 SW

    samochodu do przewożenia towarów, mogą kupić np. Peugeota Partnera. Duet egzotyczny Siedzę w pierwszym rzędzie Peugeota 407 i słucham muzyki sączącej się z głośników JBL. Przyjemnie. Fotel jest wielki i miękki, a wnętrze gustowne i starannie wykończone. Po włączeniu klimatyzacji szybko wypełnia się chłodem

  • Peugeot 407 Coupe | Test | Teraz albo nigdy

    ani światła przeciwmgielne. Za dodatkowe trzy tysiące złotych można sobie domówić elektryczny szyberdach, a za 7400 zł ekstra system kolorowej nawigacji, radiotelefon i doskonały systemu audio firmy JBL. Summa summarum Peugeot 407 Coupe 3,0 HDi to sztuka kompromisu. Sportowe auto z dynamicznym silnikiem

Copyright © Agora SA