
Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.
Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II wynosi 163 KM. Silnik PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II przypadają 4 zawory.
Cały układ napędowy PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II osiąga moment obrotowy 340 Nm. PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II to diesel.
Warto nadmienić, że PEUGEOT 308 CC 2.0 HDi Sport Pack Kabriolet II posiada 2 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 403 litrów. Wymiary samochodu: 4440 mm długości, 2039 mm szerokości, 1426 mm wysokości.
Norma Euro | Euro 5 |
Liczba drzwi | 2 |
Liczba miejsc | 5 |
Moc | 163 KM |
Momen obrotowy | 340 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1997 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (DPF) |
Liczba cylindrów | 4 |
Liczba zaworów | 4 |
Skrzynia biegów | Manualna |
Napęd | przedni |
Długość | 4440 mm |
Szerokość | 2039 mm |
Rozstaw osi | 2605 mm |
Wysokość | 1426 mm |
Masa własna | 1577 kg |
Masa całkowita | 2025 kg |
Nazwa | Okres dostępności | Typ | Cena |
Klamki wewnętrzne chromowane | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego - tył | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
ABS | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
Wspomaganie układu kierowniczego | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
Zamek centralny z pilotem | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
Fotel kierowcy z mech. regulacją wysokości | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
Lakier metalik | 2012 - 2013 | Standard (w pakiecie) | 1,950 PLN |
Światła przeciwmgielne | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
Lakier uni | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
ESP - system stabilizacji toru jazdy | 2012 - 2013 | Standard (indywidualny) | |
January 2013 - December 2013 | 114,200 PLN |
January 2012 - December 2012 | 113,200 PLN |