
Wersja była produkowana od 2014 do 2016 roku. KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.
Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI wynosi 183 KM. Silnik KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1995 cm3. Na każdy cylinder w silniku KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI przypadają 4 zawory.
Cały układ napędowy KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI osiąga moment obrotowy 382 Nm. KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI to diesel.
Warto nadmienić, że KIA Sportage 2.0 CRDI L AWD aut Kombi VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1353 litrów. Wymiary samochodu: 4440 mm długości, 1855 mm szerokości, 1635 mm wysokości.
Norma Euro | Euro 5 |
Liczba drzwi | 5 |
Liczba miejsc | 5 |
Moc | 183 KM |
Momen obrotowy | 382 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1995 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (DPF) |
Liczba cylindrów | 4 |
Liczba zaworów | 4 |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | na 4 koła |
Długość | 4440 mm |
Szerokość | 1855 mm |
Rozstaw osi | 2640 mm |
Wysokość | 1635 mm |
Masa własna | 1601 kg |
Masa całkowita | 2140 kg |
Nazwa | Okres dostępności | Typ | Cena |
Lakier uni | 2015 - 2016 | Standard (indywidualny) | |
Podsufitka w kolorze czarnym | 2015 - 2016 | Standard | |
KiaEcoDynamics - system automatycznego włączania oraz i wyłączania silnika podczas postoju | 2015 - 2016 | Standard | |
Tapicerka skórzano - zamszowa | 2015 - 2016 | Standard | |
Boczki drzwi wykończone elementami w kolorze czarnym | 2015 - 2016 | Standard | |
Lakier metalik | 2015 - 2016 | Standard (w pakiecie) | 2,400 PLN |
Lakier perłowy | 2015 - 2016 | Standard (w pakiecie) | 2,400 PLN |
Lakier specjalny | 2015 - 2016 | Standard (w pakiecie) | 900 PLN |
Boczki drzwi wykończone elementami w kolorze szarym | 2015 - 2016 | Standard | |
EBD - elektroniczny system rozdziału siły hamowania | 2014 - 2016 | Standard (indywidualny) | |
February 2014 - May 2016 | 116,490 PLN |