infiniti ex

Więcej o:

infiniti ex

  • Ekskluzywne Infiniti EX Black

    Limitowane Infiniti EX ma pod maską 3-litrowego turbodiesla V6 o mocy 238 koni i długą listę wyposażenia, opartą na wersji GT Premium. Z zewnątrz uwagę przykuwa kolor Malbec Black, połączony z 19-calowymi alufelgami, oknem dachowym i polerowanymi relignami. W kabinie na pasażerów czeka grafitowa

  • Infiniti EX 30d juz od 207 tys. zł

    Infiniti EX występował dotąd w jednej wersji silnikowej, było to benzynowe V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 320 KM. Jest to znakomita jednostka, jedna na rynku europejskim brakowało do tej pory odmiany wysokoprężnej. Sytuacja zmieniła się za sprawą silnika diesla V6 3.0 który trafił już pod maskę

  • Mały SUV Lexusa w drodze

    Do 2012 roku Toyota planuje wprowadzenie sześciu nowych modeli z napędem hybrydowym. Hybrydowy CX 300h uzupełni ofertę tańszych modeli Lexusa. W tej chwili w portfolio firmy brakuje przystępnie wycenionego crossovera, zdolnego konkurować z niemiecką i japońską konkurencją. Lexus pozostaje wierny

  • Murano ze 190-konnym dieslem

    Nissan nie zdecydował się jednak na zastosowanie silnika V6, który trafi także pod maskę Infiniti EX i FX (więcej tutaj) oraz Pathfindera i Navary, o których liftingu pisaliśmy kilka dni temu. Japończycy mają nadzieję, że wprowadzenie wersji wysokoprężnych w powyższych modelach znacznie poprawi

  • Nadjeżdża Mazda CX-5

    i tył pachną nieco Infiniti EX-em. Efekt? Oceńcie sami. Między przednie koła japońskiego SUV-a trafi wydajniejszy benzyniak o pojemności 2 litrów i 2,2-litrowy turbodiesel w dwóch wersjach mocy (obydwa typy silników będą miały stopień sprężania 14:1, będą też współpracować z układ start-stop

  • Salon Genewa 2011 | Mazda Minagi | Galeria

    i tył pachną nieco Infiniti EX-em. Efekt? Oceńcie sami. Chciałem przekazać coś innego niż w Mazdzie Shinari. Uznałem, że kompaktowy crossover-SUV jest idealnym pojazdem do wyrażania zwinności i celowych ruchów, gibkości czterech kończyn poruszających się we wspólnym rytmie przy wyprostowanej pozycji

  • Diesel pod maską Infiniti

    do setki w 7,9 s, a większy FX30d - w 8,3 s. Według zapewnień producenta, pierwszy ma zużywać średnio 8,4 l/100 km, a drugi - 9 litrów oleju napędowego na każde przejechane 100 km. W Polsce premiera Infiniti EX i FX z silnikiem diesla odbędzie się w czerwcu. Nie wiadomo, czy wersje wysokoprężne trafią

  • Najważniejsze polskie premiery roku 2010

    także Infiniti (EX i FX z dieslem) oraz Jaguar (nowy XJ). Do segmentu miejskich aut wjeżdża nowy Citroen C3. Skoda zapowiada lifting Fabii, a Volkswagen - nowe wersje Polo (GTI i Cross). Niebawem czeka nas także premiera Alfy Giulietty, sportowego Peugeota RCZ, Volvo V60 i kolejnej generacji Volkswagena Passata

  • Mazda CX-5 w akcji! | Wideo

    "uśmiechniętego" wlotu powietrza zajął przedni pas inspirowany koncepcyjną limuzyną Shinari, zaś linia boczna i tył pachną nieco Infiniti EX-em. Efekt? Oceńcie sami. Między przednie koła japońskiego SUV-a trafi wydajniejszy benzyniak o pojemności 2 litrów i 2,2-litrowy turbodiesel w dwóch wersjach mocy (obydwa

  • Pechowa jedenastka 2013 roku

    do poszerzenia oferty crossoverów. Niestety model EX nie został doceniony przez polskich klientów. W zeszłym roku japońska marka sprzedała zaledwie 5 sztuk. Zarówno BMW X1, jak i Audi Q3 radziły sobie w ujęciu miesięcznym kilka razy lepiej, niż Infiniti EX w ujęciu rocznym. Infiniti EX37 GT - test

Copyright © Agora SA