volvo c70

Więcej o:

volvo c70

  • Volvo C70 Inscription

    Wrażenia z pierwszej jazdy Volvo C70 | Galeria Czym wyróżnia się C70 Inscription? Pokryta skórą deska rozdzielcza współgra z tapicerką Sovereign Hide, którą można zamówić w tonacji czerni lub jasnego beżu. Z zewnątrz rzucają się w oczy 18-calowe felgi. Kabriolet z twardym dachem będzie dostępny w

  • Volvo C70 - test | Pierwsza jazda

    kół i jest szersze od S40 o 5 cm. Przy tym jest krótsze i niższe od kabrioletu poprzedniej generacji. Zobacz Volvo C70 w pustynnej scenerii Dubaju Jednak to nie drugi, ale trzeci kabriolet w historii firmy. Przed C70 pierwszej generacji w zakładach Volvo powstało jeszcze 67 sztuk niezwykłego modelu

  • Na tropie odświeżonego Volvo C70

    reklamówki. Można się zatem spodziewać, że jego oficjalna premiera odbędzie się niebawem, być może już podczas rozpoczynającego się we wrześniu salonu samochodowego we Frankfurcie. Bartosz Sińczuk Pościgaj się Volvo... za darmo! - ZOBACZ TUTAJ Volvo XC60 crash test - WIDEO Samochód: Volvo C70 - ogłoszenia

  • Frankfurt 2009 | Odświeżone Volvo C70

    Pierwsze, nieoficjalne jeszcze zdjęcia modelu mogliście zobaczyć tutaj. Pojawiły się one w sieci po tym, jak jeden z motoryzacyjnych paparazzich przyłapał nowe C70 podczas kręcenia reklamówki. Dziś, Volvo zdecydowało się wreszcie zaprezentować auto oficjalnie. Podobnie jak w przypadku poprzednika,

  • Misja kabriolet

    trafił kolejny diesel, tym razem o zaledwie czterech cylindrach, dwóch litrach pojemności i mocy 136 KM. Wyposażone weń, ważące ponad 1,6 tony Volvo C70 trudno nazwać zrywnym. W lżejszym o dwieście kilogramów Volvo C30 ten sam silnik sprawuje się znakomicie, w C70 jest tylko do przyjęcia. Wydaje

  • Saab 9-X Air

    ? Obecny model Volvo C70 oparty jest na konstrukcji modeli C30/S40/V50, czyli zmniejszył się o dwie klasy w porównaniu do poprzednika. Jeżeli Saab miałby powtórzyć ten manewr, to byłaby prawdziwa rewolucja. Na razie to tylko spekulacje i miejmy nadzieję, że obecny 9-3 Cabrio doczeka się pełnoprawnego

Copyright © Agora SA