VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I to od 121 990 do 122 490 PLN.

Moc maksymalna wynosi 140 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I wynosi 190 KM. Silnik VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1237 litrów. Wymiary samochodu: 4234 mm długości, 1819 mm szerokości, 1572 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 190 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

Długość 4234 mm
Szerokość od 1819 mm do 1992 mm
Rozstaw osi 2593 mm
Wysokość 1572 mm
Masa własna 1495 kg
Masa całkowita 1990 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2019 - obecnie Standard
Dywaniki - wykładzina 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 460 PLN
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne automatycznie przyciemniające się 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 080 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 080 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2019 - obecnie Standard
Asystent siły hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

sierpień 2019 - obecnie 122 490 PLN
marzec 2019 - lipiec 2019 121 990 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 4Mot. Advance DSG Hatchback I 190KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

VOLKSWAGEN T-ROC - Wiadomości

Miejskie SUV-y zyskują na popularności. Segment wzrósł o 18 proc. a na szczycie reprezentant Japonii
Kierowcy pokochali SUV-y w każdej postaci. Od tych dużych z napędem na cztery koła, przez kompaktowe, aż po warianty typowo miejskie. A segment B-SUV bardzo dynamicznie rośnie w siłę.

Opinie Moto.pl: Volkswagen T-Roc R. Nowy oręż w rękach Niemców
T-Roc sprzedaje się bardzo dobrze. Przez dwa lata do klientów trafiło ponad 400 tysięcy egzemplarzy. Brakowało jednak w ofercie wersji o sportowych aspiracjach. Teraz na polskim rynku debiutuje odmiana R. To najszybszy crossover w historii niemieckiej marki. Sprawdzamy, co potrafi w warunkach drogowych.

SUV z Rumunii podbija nie tylko Polskę. Nowe dane z całej Europy pokazują duże zmiany na rynku
Najlepiej sprzedający się samochód w Europie? Oczywiście VW Golf, tu nie ma żadnych niespodzianek. Znacznie ciekawiej robi się za plecami kompaktowego bestsellera - Golf traci klientów, a gonią go dwa crossovery. Duster oraz T-Roc.

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 kontra VW T-Roc. Czy nowoczesny silnik benzynowy dorówna dopracowanemu dieslowi?
Segment B crossover jest bardzo rozpięty. Dzięki temu możemy w nim zaklasyfikować aż kilkanaście samochodów. Należą do nich Mazda CX-3 i VW T-Roc. W japońskim aucie pracuje diesel, a w niemieckim nowoczesny benzyniak. Według danych producenta, zużywają podobne ilości paliwa. Jak jest w rzeczywistości?

TOP20 crossoverów B na polskim rynku - Volkswagen wyprzedził Mazdę
Kierowcy coraz chętniej kupują małe SUV-y i crossovery. Popularność tego typu aut jest tak duża, że w ciągu pierwszego półrocza 2019 roku wzrost w stosunku do roku poprzedniego wynosi 16 proc.