VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I to od 119 590 do 125 290 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1237 litrów. Wymiary samochodu: 4234 mm długości, 1819 mm szerokości, 1572 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

Długość 4234 mm
Szerokość od 1819 mm do 1992 mm
Rozstaw osi 2593 mm
Wysokość 1572 mm
Masa własna 1415 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2019 - obecnie Standard
Dywaniki - wykładzina 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 460 PLN
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard
Lusterko wsteczne automatycznie przyciemniające się 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 080 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 080 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2019 - obecnie Standard
Asystent siły hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

grudzień 2019 - obecnie 125 290 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 121 590 PLN
styczeń 2019 - lipiec 2019 119 590 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TDI SCR DPF Premium Hatchback I 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-i

VOLKSWAGEN T-ROC - Wiadomości

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o prawie 24 proc."
Wyraźnie ponad 20-procentowy wzrost rejestracji zanotowały w zeszłym roku małe SUV-y i crossovery. Który model okazał się numerem 1? Mazda zakończyła 2019 r. z dość dużą przewagą nad Volkswagenem i Suzuki.

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o przeszło 22 proc."
Ponad 20-procentowy wzrost rejestracji notują miejskie SUV-y i crossovery na polskim rynku. Który model okaże się numerem 1? Statystyki za 11 miesięcy pokazują, że na ostatniej prostej lider, Mazda CX-3, ma całkiem sporą przewagę.

Miejskie SUV-y zyskują na popularności. Segment wzrósł o 18 proc. a na szczycie reprezentant Japonii
Kierowcy pokochali SUV-y w każdej postaci. Od tych dużych z napędem na cztery koła, przez kompaktowe, aż po warianty typowo miejskie. A segment B-SUV bardzo dynamicznie rośnie w siłę.

Opinie Moto.pl: Volkswagen T-Roc R. Nowy oręż w rękach Niemców
T-Roc sprzedaje się bardzo dobrze. Przez dwa lata do klientów trafiło ponad 400 tysięcy egzemplarzy. Brakowało jednak w ofercie wersji o sportowych aspiracjach. Teraz na polskim rynku debiutuje odmiana R. To najszybszy crossover w historii niemieckiej marki. Sprawdzamy, co potrafi w warunkach drogowych.

SUV z Rumunii podbija nie tylko Polskę. Nowe dane z całej Europy pokazują duże zmiany na rynku
Najlepiej sprzedający się samochód w Europie? Oczywiście VW Golf, tu nie ma żadnych niespodzianek. Znacznie ciekawiej robi się za plecami kompaktowego bestsellera - Golf traci klientów, a gonią go dwa crossovery. Duster oraz T-Roc.