VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I

Generacja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I to od 76 490 do 183 090 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 85 do 221 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I wynosi od 115 do 300 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 200 do 216 km/h. Silnik VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I osiąga moment obrotowy od 200 do 340 Nm. VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I w zależności od wersji silnika, waha się od 5,1 do 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1237 do 1290 litrów. Wymiary samochodu: 4234 mm długości, 1819 mm szerokości, od 1572 do 1573 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I

Zdjęcia VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I

VOLKSWAGEN T-ROC - Wiadomości


Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Kolejny SUV Volkswagena trafi do Europy. To miejski crossover w stylu coupe
Ekspansja SUV-ów to coś, czego nie da się już zatrzymać. Podniesione nadwozia dotarły dosłownie do każdego segmentu, a kierowcy kupują ich coraz więcej. Volkswagen jednak uznał, że pięć SUV-ów to za mało, więc w przyszłym roku do gamy dołączy Volkswagen Nivus.

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o prawie 24 proc."
Wyraźnie ponad 20-procentowy wzrost rejestracji zanotowały w zeszłym roku małe SUV-y i crossovery. Który model okazał się numerem 1? Mazda zakończyła 2019 r. z dość dużą przewagą nad Volkswagenem i Suzuki.