VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback

VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback

VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback

Model jest produkowany od roku 2017 do dziś. W tym czasie powstała 1 generacja tego modelu. VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback to od 76 490 do 171 790 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 85 do 221 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback wynosi od 115 do 300 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 200 do 216 km/h. Silnik VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback osiąga moment obrotowy od 200 do 340 Nm. VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 5,1 do 6,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1237 do 1290 litrów. Wymiary samochodu: 4234 mm długości, 1819 mm szerokości, od 1572 do 1573 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback

2017 - obecnie
VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback I

Zdjęcia VOLKSWAGEN T-ROC Hatchback

VOLKSWAGEN T-ROC - Wiadomości

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o przeszło 22 proc."
Ponad 20-procentowy wzrost rejestracji notują miejskie SUV-y i crossovery na polskim rynku. Który model okaże się numerem 1? Statystyki za 11 miesięcy pokazują, że na ostatniej prostej lider, Mazda CX-3, ma całkiem sporą przewagę.

Miejskie SUV-y zyskują na popularności. Segment wzrósł o 18 proc. a na szczycie reprezentant Japonii
Kierowcy pokochali SUV-y w każdej postaci. Od tych dużych z napędem na cztery koła, przez kompaktowe, aż po warianty typowo miejskie. A segment B-SUV bardzo dynamicznie rośnie w siłę.

Opinie Moto.pl: Volkswagen T-Roc R. Nowy oręż w rękach Niemców
T-Roc sprzedaje się bardzo dobrze. Przez dwa lata do klientów trafiło ponad 400 tysięcy egzemplarzy. Brakowało jednak w ofercie wersji o sportowych aspiracjach. Teraz na polskim rynku debiutuje odmiana R. To najszybszy crossover w historii niemieckiej marki. Sprawdzamy, co potrafi w warunkach drogowych.

SUV z Rumunii podbija nie tylko Polskę. Nowe dane z całej Europy pokazują duże zmiany na rynku
Najlepiej sprzedający się samochód w Europie? Oczywiście VW Golf, tu nie ma żadnych niespodzianek. Znacznie ciekawiej robi się za plecami kompaktowego bestsellera - Golf traci klientów, a gonią go dwa crossovery. Duster oraz T-Roc.

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 kontra VW T-Roc. Czy nowoczesny silnik benzynowy dorówna dopracowanemu dieslowi?
Segment B crossover jest bardzo rozpięty. Dzięki temu możemy w nim zaklasyfikować aż kilkanaście samochodów. Należą do nich Mazda CX-3 i VW T-Roc. W japońskim aucie pracuje diesel, a w niemieckim nowoczesny benzyniak. Według danych producenta, zużywają podobne ilości paliwa. Jak jest w rzeczywistości?