VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel) (2012)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2012 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4769 mm długości, 1820 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

Długość 4769 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1560 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2012 Standard
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2012 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2012 Standard
Fotele przednie - komfortowe z regulacją odcinka lędźwiowego 2012 Standard
Relingi dachowe - czarne 2012 Standard
Dywaniki - wykładzina 2012 Standard (indywidualny)
Rezygnacja z oznaczenia modelu/silnika 2012 Standard (pakiet)
Rezygnacja z oznaczenia silnika 2012 Standard (pakiet)
Czujnik ciśnienia w oponach 2012 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Radio z DVD i 8 głośnikami 2012 Standard

Cena VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

lipiec 2012 - grudzień 2012 117 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI Comfortline Optimum DSG Sedan VI 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.