VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM

VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna) (2013)

VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2013 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI wynosi 122 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4769 mm długości, 1820 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

Długość 4769 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1440 kg
Masa całkowita 1990 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2013 Standard
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2013 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2013 Standard
Fotele przednie - komfortowe z regulacją odcinka lędźwiowego 2013 Standard
Relingi dachowe - czarne 2013 Standard
Dywaniki - wykładzina 2013 Standard (indywidualny)
Rezygnacja z oznaczenia modelu/silnika 2013 Standard (pakiet)
Rezygnacja z oznaczenia silnika 2013 Standard (pakiet)
Czujnik ciśnienia w oponach 2013 Standard (indywidualny)
Radio z DVD i 8 głośnikami 2013 Standard

Cena VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

marzec 2013 - grudzień 2013 96 170 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Comfortline R-Style Sedan VI 122KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.