VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna) (2009 - 2010)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V wynosi 200 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1091 litrów. Wymiary samochodu: 4770 mm długości, 1820 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 200 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

Długość 4770 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1533 kg
Masa całkowita 2080 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Komputer pokładowy MFA Plus 2010 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Zintegrowany fotelik dla dziecka na tylnej kanapie 2010 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2010 Standard (w pakiecie) 1 580 PLN
Felgi aluminiowe 17 Westwood z ogumieniem 235/45 2010 Standard
Zintegrowane foteliki dla dzieci na tylnej kanapie - 2 sztuki 2010 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Pakiet zimowy 2 2010 Standard
Ogrzewanie postojowe z programowaniem czasowym, pakiet 2010 Standard
Dach szklany z bateriami słonecznymi, elektryczny 2010 Standard
System multimedialny - VW Individual 2010 Standard
Bagażnik na rowery - VW Individual 2010 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

maj 2010 - grudzień 2010 126 290 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 125 990 PLN
październik 2009 - grudzień 2009 124 590 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline DSG Sedan V 200KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.