VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel) (2008 - 2010)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1091 litrów. Wymiary samochodu: 4765 mm długości, 1820 mm szerokości, 1472 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

Długość 4765 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1472 mm
Masa własna 1454 kg
Masa całkowita 2060 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio RCD 510 CD/MP3 i zmieniarką CD +8 głośników 2010 Standard
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2010 Standard (w pakiecie) 4 240 PLN
Radio RCD 510 CD/MP3 Dynaudio Sound ze wzmacniaczem, zmieniarką CD i 10 głośnikami - VW Individual 2010 Standard
Przygotowanie do montażu GSM z bluetooth + system głośnomówiący (9W8) 2010 Standard
Gniazdo multimedialne 2010 Standard (w pakiecie) 730 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 , pakiet 2010 Standard
Felgi aluminiowe 18 Budapest z ogumieniem 235/40 VW Individual + zawieszenie sportowe 2010 Standard
Komputer pokładowy MFA Plus 2010 Standard (w pakiecie) 1 210 PLN
Składane oparcie siedzenia pasażera 2010 Standard (w pakiecie) 410 PLN
Zintegrowany fotelik dla dziecka na tylnej kanapie 2010 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

maj 2010 - grudzień 2010 99 090 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 98 890 PLN
październik 2009 - grudzień 2009 97 590 PLN
maj 2009 - październik 2009 101 190 PLN
luty 2009 - maj 2009 95 690 PLN
październik 2008 - luty 2009 92 390 PLN
kwiecień 2008 - październik 2008 103 190 PLN
styczeń 2008 - kwiecień 2008 104 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline Sedan V 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.