VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel) (2009)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1091 litrów. Wymiary samochodu: 4765 mm długości, 1820 mm szerokości, 1472 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

Długość 4765 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1472 mm
Masa własna 1418 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Tempomat 2009 Standard
Zamek centralny 2009 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2009 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2009 Standard
Szyby barwione 2009 Standard
4/5 zagłówki 2009 Standard
Obrotomierz 2009 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

maj 2009 - grudzień 2009 96 890 PLN
luty 2009 - maj 2009 91 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF BlueMot. Comfortline Sedan V 110KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.