VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1067 litrów. Wymiary samochodu: 4765 mm długości, 1820 mm szerokości, 1472 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

Długość 4765 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1472 mm
Masa własna 1554 kg
Masa całkowita 2160 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 810 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 - 2009 Standard
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 5 640 PLN
Dywaniki - wykładzina 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lusterka boczne składane elektrycznie 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 710 PLN
Rezygnacja z oznaczenia modelu/silnika 2008 - 2009 Standard (pakiet)
Rezygnacja z oznaczenia silnika 2008 - 2009 Standard (pakiet)
Czujnik ciśnienia w oponach 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 240 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

październik 2008 - luty 2009 96 390 PLN
kwiecień 2008 - październik 2008 107 190 PLN
styczeń 2008 - kwiecień 2008 108 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF 4Mot. Trendline Sedan V 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.