VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V wynosi 122 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1091 litrów. Wymiary samochodu: 4765 mm długości, 1820 mm szerokości, 1472 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

Długość 4765 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1472 mm
Masa własna 1388 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System nawigacji satelitarnej RNS 300 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 500 CD/MP3 i zmieniarką CD +8 głośników 2008 - 2009 Standard
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 520 PLN
Lakier perłowy 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 2 520 PLN
Zmieniarka płyt CD 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 560 PLN
Konsola dachowa ze schowkiem 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 500 CD/MP3 VW Sound ze zmieniarką CD + 10 głośników 2008 - 2009 Standard
Dysk twardy 30 GB 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 300 Plus CD/MP3 + 8 głośników 2008 - 2009 Standard
Spryskiwacze lamp przednich 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 440 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

październik 2008 - luty 2009 80 990 PLN
wrzesień 2007 - październik 2008 91 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline Sedan V 122KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.