VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna) (2001 - 2004)

VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2001 do 2004 roku. VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 202 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV wynosi 275 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV jest typu układ w posiadający 8 cylidrów o pojemności 3999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV osiąga moment obrotowy 370 Nm. VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 725 litrów. Wymiary samochodu: 4705 mm długości, 1740 mm szerokości, 1461 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 275 KM
Momen obrotowy 370 Nm
Pojemność skokowa silnika 3999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 8
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

Długość 4705 mm
Szerokość 1740 mm
Rozstaw osi 2702 mm
Wysokość 1461 mm
Masa własna 1660 kg
Masa całkowita 2220 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2004 Standard (w pakiecie) 2 040 PLN
Zawieszenie sportowe 2004 Standard (w pakiecie) 1 840 PLN
Lakier metalik 2004 Standard (w pakiecie) 2 770 PLN
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 2004 Standard (w pakiecie) 610 PLN
Ogrzewanie przednich i tylnych foteli 2004 Standard (w pakiecie) 1 220 PLN
Elektryczna roleta tylna 2004 Standard (w pakiecie) 790 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie 2004 Standard (w pakiecie) 4 830 PLN
Dwa zintegrowane foteliki dla dzieci 2004 Standard (w pakiecie) 1 860 PLN
Lakier perłowy 2004 Standard (w pakiecie) 2 960 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2004 Standard (w pakiecie) 2 790 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

lipiec 2004 191 790 PLN
grudzień 2003 - czerwiec 2004 187 090 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 177 090 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 176 690 PLN
sierpień 2001 - listopad 2001 176 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 4.0 W8 4Mot. Sedan IV 275KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.