VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel) (2000 - 2005)

VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2000 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV wynosi 100 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 800 litrów. Wymiary samochodu: 4703 mm długości, 1746 mm szerokości, 1462 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

Długość 4703 mm
Szerokość 1746 mm
Rozstaw osi 2703 mm
Wysokość 1462 mm
Masa własna 1406 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 770 PLN
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 330 PLN
Elektryczna roleta tylna 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 690 PLN
Spryskiwacze lamp przednich 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 1 530 PLN
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 840 PLN
Fotele przednie regulowane elektrycznie 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 210 PLN
Kurtyny powietrzne + boczne poduszki - przód 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 890 PLN
Lakier perłowy 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 470 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 450 PLN
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 4 220 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

grudzień 2004 - marzec 2005 104 290 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 96 690 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 91 490 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 85 190 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 85 190 PLN
listopad 2000 104 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.9 TDI Trendline aut Sedan IV 100KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie
Przed zaawansowaną elektroniką wprowadzającą kierowcę w namiastkę świata sztucznej inteligencji nie ma ucieczki. Niemniej, z systemami wspomagającymi można się zaprzyjaźnić. Niektóre drażnią, inne w istotnym stopniu przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa.