VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel) (1999 - 2000)

VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 1999 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2496 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III osiąga moment obrotowy 310 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 745 litrów. Wymiary samochodu: 4675 mm długości, 1740 mm szerokości, 1459 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 2
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 2496 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

Długość 4675 mm
Szerokość 1740 mm
Rozstaw osi 2707 mm
Wysokość 1459 mm
Masa własna 1457 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ESP - system stabilizacji toru jazdy 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Termometr zewnętrzny 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

styczeń 1999 - wrzesień 2000 90 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Comfortline Sedan III 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Nadjeżdża nowy Passat! Teraz duży rabat na samochód naszpikowany technologiami
Na ten samochód czekała cała Europa. Passat od lat zajmuje czołowe miejsca w rankingach sprzedaży. Teraz do salonów wjeżdża właśnie odświeżona wersja z garścią nowych technologii, jeszcze wyższym poziomem komfortu i dynamicznymi silnikami. Nowy model można kupić z wysokim rabatem. Sprawdzamy ofertę.

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie
Przed zaawansowaną elektroniką wprowadzającą kierowcę w namiastkę świata sztucznej inteligencji nie ma ucieczki. Niemniej, z systemami wspomagającymi można się zaprzyjaźnić. Niektóre drażnią, inne w istotnym stopniu przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa.

Nowy Volkswagen Passat GTE z cenami w Polsce. Ulepszona hybryda od 169 990 zł
Volkswagen niedawno odświeżył Passata. Poprawek doczekała się również wersja hybrydowa GTE, która ma teraz większe akumulatory i przejedzie więcej na jednym ładowaniu.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.