VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna) (1997 - 1999)

VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1997 do 1999 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 218 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 jest typu układ v posiadający 5 cylidrów o pojemności 2327 cm3.

VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 posiada 4 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 14,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 218 km/h
Moc 150 KM
Pojemność skokowa silnika 2327 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 5
Rozmiar opony 195/65 R 15
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Masa własna 1362 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 1998 - 1999 Standard (indywidualny)
ABS 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Wykończenie w skórze 1997 - 1999 Standard (indywidualny)
Blokada dyferencjału 1997 - 1999 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

październik 1997 - grudzień 1999 80 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.3 VR5 Highline Sedan III 2.4 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Nowy Volkswagen Passat - ceny w Polsce. Bazowa wersja za 99 990 zł
Nowy Volkswagen Passat wjechał na polski rynek w wyższych wersjach wyposażenia. Teraz w cenniku pojawiła się bazowa odmiana Essence z silnikiem 1.5 TSI EVO o mocy 150 KM. Kosztuje wyjściowo 99 990 zł.

Nowy Passat - Volkswagen zdecydował się na delikatną modernizację zamiast nowego modelu
Po pięciu latach od wprowadzenia do sprzedaży VW Passata ósmej generacji, decyzja o liftingu może dziwić. Do tej pory w Wolfsburgu po zbliżonym okresie sprzedaży przedstawiano nowy model. Jest jednak kilka argumentów świadczących o tym, że to dobry ruch.

Volkswagen Passat wyceniony. Ile kosztuje niemiecki wzór klasy średniej?
Volkswagen Passat doczekał się faceliftingu i powoli wjeżdża do polskich salonów. Auto można już zamawiać, a jego cennik zaczyna się od 134 390 zł. Producent zapowiada jednak wprowadzenie bardziej "budżetowej" wersji.

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TDI 190 KM 4Motion DSG - trudno zrozumieć, dlaczego samochody segmentu D są wypierane przez SUVy
W tym roku z fabryki w Emden zjechał 30 mln egzemplarz Volkswagena Passata. To najlepszy dowód na to, że ten model to ikona segmentu D, którego oferta jest skutecznie wypierana z rynku przez SUV-y. Moim zdaniem, niesłusznie.

Polacy kupują coraz mniej klasycznych aut klasy średniej. Sprzedaż spadła o prawie 10 proc.
Klasyczne samochody klasy średniej nie mają łatwo w nowej rzeczywistości. Niegdyś szalenie popularne auta tracą kierowców na rzecz crossoverów. Wzrosty sprzedaży notują tylko nieliczne modele.