VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna) (1990 - 1993)

VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1990 do 1993 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 116 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I wynosi 158 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1781 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I osiąga moment obrotowy 225 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4575 mm długości, 1705 mm szerokości, 1430 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 158 KM
Momen obrotowy 225 Nm
Pojemność skokowa silnika 1781 cm3
Rodzaj katalizatora Brak
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

Długość 4575 mm
Szerokość 1705 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Wysokość 1430 mm
Masa własna 1365 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 1991 - 1993 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1990 - 1993 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

styczeń 1990 - sierpień 1993 50 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.8 G60 GT Syncro Sedan I 158KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Passat I sedan niebieski jasny boczny lewy
VOLKSWAGEN Passat I sedan czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje generacja-i

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.