VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel) (2008 - 2010)

VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan wynosi 170 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan posiada 4 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4799 mm długości, 1855 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Moc 170 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

Długość 4799 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2711 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1491 kg
Masa całkowita 1990 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio RCD 510 CD/MP3 Dynaudio Sound ze wzmacniaczem, zmieniarką CD i 10 głośnikami - VW Individual 2010 Standard (w pakiecie) 5 400 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist + kamera parkowania 2010 Standard (w pakiecie) 4 290 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 Dynaudio Sound - VW Individual, pakiet 2010 Standard (w pakiecie) 10 500 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 , pakiet 2010 Standard (w pakiecie) 7 000 PLN
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2010 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist 2010 Standard (w pakiecie) 2 790 PLN
Przygotowanie do montażu GSM z bluetooth + system głośnomówiący (9W8) 2010 Standard (w pakiecie) 2 260 PLN
Radio RCD 510 CD/MP3 i zmieniarką CD +8 głośników 2010 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Kamera parkowania - Rear Assist 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2010 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

maj 2010 - grudzień 2010 137 990 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 137 590 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 136 190 PLN
luty 2009 - maj 2009 128 890 PLN
październik 2008 - luty 2009 125 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat CC 2.0 TDI DPF DSG Sedan 170KM (diesel)

Inne wersje cc

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.