VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan posiada 4 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4802 mm długości, 1855 mm szerokości, 1417 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(17 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

Długość 4802 mm
Szerokość 1855 mm
Rozstaw osi 2711 mm
Wysokość 1417 mm
Masa własna 1489 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio RCD 510 CD/MP3 wyświetlaczem dotykowym, zmieniarką 6CD, 8 głośników 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Radio CD/MP3 + 8 głośników 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej RNS 315 z dotykowym ekranem, pakiet 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 120 PLN
Pakiet Business 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2015 - 2017 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2015 - 2017 Standard
Rezygnacja z oznaczenia modelu/silnika 2015 - 2017 Standard (pakiet)
Lakier metalik 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 590 PLN
Lakier perłowy 2015 - 2017 Standard (w pakiecie) 2 590 PLN

Ceny VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

listopad 2015 - kwiecień 2017 114 390 PLN
maj 2015 - październik 2015 113 090 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN CC 1.4 TSI BMT Sedan 150KM (benzyna)

Inne wersje cc

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.