VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I (2014 - 2019)

VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I

Generacja była produkowana od 2014 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 88 do 206 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I wynosi od 120 do 280 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 205 do 250 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 5,7 do 10,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1395 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I osiąga moment obrotowy od 200 do 500 Nm. VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I posiada dołączany napęd na 4 koła, napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I to benzyna, benzyna i elektryczny lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,1 do 7,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 968 do 1152 litrów. Wymiary samochodu: 4767 mm długości, 1832 mm szerokości, od 1456 do 1476 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I

Silniki diesla
(2018 - 2019) 2.0 TDI BMT SCR 4Mot. Comfortline DSG7 Sedan B8 I 190KM
(2018) 2.0 TDI BMT City Sedan B8 I 150KM
(2018) 2.0 TDI BMT City DSG7 Sedan B8 I 150KM
(2018 - 2019) 2.0 TDI SCR Comfortline Sedan B8 I 150KM
(2018 - 2019) 2.0 TDI SCR Comfortline DSG Sedan B8 I 150KM
(2018 - 2019) 2.0 TDI SCR Highline Sedan B8 I 150KM
(2018 - 2019) 2.0 TDI SCR Highline DSG Sedan B8 I 150KM
(2018 - 2019) 2.0 TDI SCR Trendline Sedan B8 I 150KM
(2018 - 2019) 2.0 TDI SCR Trendline DSG Sedan B8 I 150KM
(2018) 1.6 TDI BMT City Sedan B8 I 120KM
(2017 - 2019) 2.0 TDI BMT SCR 4Mot. Highline DSG7 Sedan B8 I 190KM
(2017 - 2019) 2.0 TDI BMT SCR Comfortline DSG7 Sedan B8 I 190KM
(2017 - 2019) 2.0 TDI BMT SCR Highline DSG7 Sedan B8 I 190KM
(2017) 2.0 TDI BMT City Sedan B8 I 150KM
(2017 - 2018) 2.0 TDI BMT Comfortline DSG7 Sedan B8 I 150KM
(2017 - 2018) 2.0 TDI BMT Highline DSG7 Sedan B8 I 150KM
(2017 - 2018) 2.0 TDI BMT Trendline DSG7 Sedan B8 I 150KM
(2017) 1.6 TDI BMT City Sedan B8 I 120KM
(2015 - 2017) 2.0 TDI BMT 4Mot. Highline DSG Sedan B8 I 190KM
(2015 - 2017) 2.0 TDI BMT 4Mot. Highline Sedan B8 I 150KM
(2014 - 2019) 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot. Highline DSG Sedan B8 I 240KM
(2014 - 2017) 2.0 TDI BMT Comfortline Sedan B8 I 190KM
(2014 - 2017) 2.0 TDI BMT Highline Sedan B8 I 190KM
(2014 - 2017) 2.0 TDI BMT Highline DSG Sedan B8 I 190KM
(2014 - 2018) 2.0 TDI BMT Comfortline Sedan B8 I 150KM
(2014 - 2017) 2.0 TDI BMT Comfortline DSG Sedan B8 I 150KM
(2014 - 2018) 2.0 TDI BMT Highline Sedan B8 I 150KM
(2014 - 2017) 2.0 TDI BMT Highline DSG Sedan B8 I 150KM
(2014 - 2018) 2.0 TDI BMT Trendline Sedan B8 I 150KM
(2014 - 2017) 1.6 TDI BMT Comfortline Sedan B8 I 120KM
(2014 - 2018) 1.6 TDI BMT Trendline Sedan B8 I 120KM

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat Sedan B8 I

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.