VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna) (2010 - 2013)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 155 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII wynosi 211 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 238 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,6 s. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII osiąga moment obrotowy 280 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII wynosi około 7,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1731 litrów. Wymiary samochodu: 4771 mm długości, 1820 mm szerokości, 1516 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,6 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,6 s
Prędkość maksymalna 238 km/h
Moc 211 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Długość 4771 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość 1516 mm
Masa własna 1559 kg
Masa całkowita 2140 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik ciśnienia w oponach 2013 Standard (w pakiecie) 370 PLN
Lakier metalik 2013 Standard (w pakiecie) 2 490 PLN
Lakier perłowy 2013 Standard (w pakiecie) 2 490 PLN
Szyby tylne dodatkowo przyciemniane 2013 Standard (w pakiecie) 1 590 PLN
Składane oparcie siedzenia pasażera 2013 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Alarm z niezależnym zasilaniem, f. dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2013 Standard (w pakiecie) 1 770 PLN
Zmieniarka płyt CD 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Elektryczne otwieranie i zamykanie pokrywy bagażnika 2013 Standard (w pakiecie) 1 970 PLN
System kontroli ciśnienia w oponach 2013 Standard (w pakiecie) 1 010 PLN
Side Assist - system kontroli martwej strefy lusterek zewnętrznych 2013 Standard (w pakiecie) 2 040 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

marzec 2013 - grudzień 2013 118 490 PLN
grudzień 2012 - luty 2013 117 290 PLN
lipiec 2012 - listopad 2012 116 090 PLN
marzec 2012 - lipiec 2012 114 890 PLN
wrzesień 2011 - marzec 2012 117 390 PLN
maj 2011 - wrzesień 2011 116 290 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 116 090 PLN
listopad 2010 - grudzień 2010 115 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Comfortline Kombi Variant VII 211KM (benzyna)

Inne wersje variant-generacja-vii

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.