VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna) (2010 - 2012)

VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 211 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1798 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII wynosi około 7,7 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1731 litrów. Wymiary samochodu: 4771 mm długości, 1820 mm szerokości, 1516 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,9 s
Prędkość maksymalna 211 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1798 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 235/45 R 17 W
Rozmiar felgi 7.5 J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Długość 4771 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość 1516 mm
Masa własna 1551 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Lakier perłowy 2012 Standard (w pakiecie) 2 400 PLN
Tempomat 2012 Standard (indywidualny)
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna w skórze z funkcją zmiany biegów 2012 Standard (indywidualny)
Tempomat z automatyczną regulacją odległości - ACC i systemem Front Assist 2012 Standard (w pakiecie) 3 620 PLN
Szyba przednia - ogrzewana 2012 Standard (w pakiecie) 840 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 510 , pakiet 2012 Standard (w pakiecie) 6 190 PLN
Przygotowanie do GSM Plus z bluetooth + system głośnomówiący + obsługa głosowa + uchwyt na telefon 2012 Standard (w pakiecie) 2 270 PLN
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth rSAP + sys.głośnomówiący + obs. głosowa + moduł GSM/UMTS 2012 Standard (w pakiecie) 2 360 PLN
Pakiet Nawigacja 2012 Standard (w pakiecie) 7 550 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

lipiec 2012 - grudzień 2012 119 490 PLN
marzec 2012 - lipiec 2012 118 190 PLN
wrzesień 2011 - marzec 2012 122 790 PLN
maj 2011 - wrzesień 2011 121 590 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 121 490 PLN
listopad 2010 - grudzień 2010 120 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.8 TSI Highline DSG Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Inne wersje variant-generacja-vii

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.