VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna) (2012 - 2013)

VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII wynosi 160 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1731 litrów. Wymiary samochodu: 4771 mm długości, 1820 mm szerokości, 1516 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 160 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Długość 4771 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2712 mm
Wysokość 1516 mm
Masa własna 1513 kg
Masa całkowita 2110 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2013 Standard (w pakiecie) 2 490 PLN
Lakier perłowy 2013 Standard (w pakiecie) 2 490 PLN
Zawieszenie sportowe 2013 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Szyby tylne dodatkowo przyciemniane 2013 Standard (w pakiecie) 1 590 PLN
Składane oparcie siedzenia pasażera 2013 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Alarm z niezależnym zasilaniem, f. dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 2013 Standard (w pakiecie) 1 770 PLN
Zmieniarka płyt CD 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Elektryczne otwieranie i zamykanie pokrywy bagażnika 2013 Standard (w pakiecie) 1 970 PLN
System kontroli ciśnienia w oponach 2013 Standard (w pakiecie) 660 PLN
Side Assist - system kontroli martwej strefy lusterek zewnętrznych 2013 Standard (w pakiecie) 2 040 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

marzec 2013 - maj 2013 113 490 PLN
grudzień 2012 - luty 2013 112 290 PLN
październik 2012 - listopad 2012 110 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Highline Kombi Variant VII 160KM (benzyna)

Inne wersje variant-generacja-vii

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie
Przed zaawansowaną elektroniką wprowadzającą kierowcę w namiastkę świata sztucznej inteligencji nie ma ucieczki. Niemniej, z systemami wspomagającymi można się zaprzyjaźnić. Niektóre drażnią, inne w istotnym stopniu przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa.