VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna) (2005 - 2010)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 227 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3.

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI wynosi około 8,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 227 km/h
Moc 200 KM
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 215/55 R16
Rozmiar felgi 7J X 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Rozstaw osi 2709 mm
Masa własna 1500 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka z Alcantary 2010 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy MFA Plus 2010 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Śruby do kół zabezpieczające przed kradzieżą 2010 Standard
Zintegrowany fotelik dla dziecka na tylnej kanapie 2010 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Tapicerka skórzana Nappa 2010 Standard
Felgi aluminiowe 17 Westwood z ogumieniem 235/45 2010 Standard
Zintegrowane foteliki dla dzieci na tylnej kanapie - 2 sztuki 2010 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Pakiet zimowy 2 2010 Standard
Ogrzewanie postojowe z programowaniem czasowym, pakiet 2010 Standard
Dach szklany z bateriami słonecznymi, elektryczny 2010 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

maj 2010 - grudzień 2010 121 890 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 121 590 PLN
październik 2009 - grudzień 2009 119 990 PLN
maj 2009 - październik 2009 123 590 PLN
luty 2009 - maj 2009 116 990 PLN
październik 2008 - luty 2009 113 490 PLN
styczeń 2007 - październik 2008 124 290 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 123 590 PLN
listopad 2005 - luty 2006 122 390 PLN
wrzesień 2005 - październik 2005 122 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TSI Highline Kombi Variant VI 200KM (benzyna)

Inne wersje variant-generacja-vi

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie
Przed zaawansowaną elektroniką wprowadzającą kierowcę w namiastkę świata sztucznej inteligencji nie ma ucieczki. Niemniej, z systemami wspomagającymi można się zaprzyjaźnić. Niektóre drażnią, inne w istotnym stopniu przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa.