VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel) (2005 - 2008)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 217 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI wynosi około 6,1 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1731 litrów. Wymiary samochodu: 4774 mm długości, 1820 mm szerokości, 1517 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 217 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Długość 4774 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1517 mm
Masa własna 1534 kg
Masa całkowita 2170 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja Climatronic 2007 - 2008 Standard
Alarm z funkcją dozoru wnętrza 2007 - 2008 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2007 - 2008 Standard (pakiet)
Komputer pokładowy MFA Plus 2007 - 2008 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2007 - 2008 Standard
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2007 - 2008 Standard
Oświetlenie przestrzeni wokół drzwi 2007 - 2008 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2007 - 2008 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2007 - 2008 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

styczeń 2007 - kwiecień 2008 126 690 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 125 890 PLN
październik 2005 - luty 2006 124 590 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Sportline DSG Kombi Variant VI 170KM (diesel)

Inne wersje variant-generacja-vi

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.