VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel) (2008 - 2010)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1731 litrów. Wymiary samochodu: 4774 mm długości, 1820 mm szerokości, 1517 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

Długość 4774 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1517 mm
Masa własna 1532 kg
Masa całkowita 2170 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Komputer pokładowy MFA Plus 2010 Standard (w pakiecie) 1 210 PLN
Zintegrowany fotelik dla dziecka na tylnej kanapie 2010 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Felgi aluminiowe 17 Westwood z ogumieniem 235/45 2010 Standard
Zintegrowane foteliki dla dzieci na tylnej kanapie - 2 sztuki 2010 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Pakiet czujnik deszczu 2010 Standard (w pakiecie) 1 310 PLN
Pakiet zimowy 2 2010 Standard
Ogrzewanie postojowe z programowaniem czasowym, pakiet 2010 Standard
Dach szklany z bateriami słonecznymi, elektryczny 2010 Standard
System multimedialny - VW Individual 2010 Standard
Bagażnik na rowery - VW Individual 2010 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

maj 2010 - grudzień 2010 114 790 PLN
grudzień 2009 - maj 2010 114 490 PLN
październik 2009 - grudzień 2009 113 190 PLN
maj 2009 - październik 2009 116 790 PLN
luty 2009 - maj 2009 110 990 PLN
październik 2008 - luty 2009 107 490 PLN
kwiecień 2008 - październik 2008 118 290 PLN
styczeń 2008 - kwiecień 2008 119 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI DPF Comfortline DSG Kombi Variant VI 140KM (diesel)

Inne wersje variant-generacja-vi

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Nowy Volkswagen Passat - ceny w Polsce. Bazowa wersja za 99 990 zł
Nowy Volkswagen Passat wjechał na polski rynek w wyższych wersjach wyposażenia. Teraz w cenniku pojawiła się bazowa odmiana Essence z silnikiem 1.5 TSI EVO o mocy 150 KM. Kosztuje wyjściowo 99 990 zł.

Nowy Passat - Volkswagen zdecydował się na delikatną modernizację zamiast nowego modelu
Po pięciu latach od wprowadzenia do sprzedaży VW Passata ósmej generacji, decyzja o liftingu może dziwić. Do tej pory w Wolfsburgu po zbliżonym okresie sprzedaży przedstawiano nowy model. Jest jednak kilka argumentów świadczących o tym, że to dobry ruch.

Volkswagen Passat wyceniony. Ile kosztuje niemiecki wzór klasy średniej?
Volkswagen Passat doczekał się faceliftingu i powoli wjeżdża do polskich salonów. Auto można już zamawiać, a jego cennik zaczyna się od 134 390 zł. Producent zapowiada jednak wprowadzenie bardziej "budżetowej" wersji.

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TDI 190 KM 4Motion DSG - trudno zrozumieć, dlaczego samochody segmentu D są wypierane przez SUVy
W tym roku z fabryki w Emden zjechał 30 mln egzemplarz Volkswagena Passata. To najlepszy dowód na to, że ten model to ikona segmentu D, którego oferta jest skutecznie wypierana z rynku przez SUV-y. Moim zdaniem, niesłusznie.

Polacy kupują coraz mniej klasycznych aut klasy średniej. Sprzedaż spadła o prawie 10 proc.
Klasyczne samochody klasy średniej nie mają łatwo w nowej rzeczywistości. Niegdyś szalenie popularne auta tracą kierowców na rzecz crossoverów. Wzrosty sprzedaży notują tylko nieliczne modele.