VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI wynosi 122 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1731 litrów. Wymiary samochodu: 4774 mm długości, 1820 mm szerokości, 1517 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 122 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

Długość 4774 mm
Szerokość 1820 mm
Rozstaw osi 2709 mm
Wysokość 1517 mm
Masa własna 1429 kg
Masa całkowita 2080 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kamera parkowania - Rear Assist 2009 Standard (w pakiecie) 1 450 PLN
ABS 2008 - 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard
Zamek centralny 2008 - 2009 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2008 - 2009 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2008 - 2009 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2009 Standard
Szyby barwione 2008 - 2009 Standard
4/5 zagłówki 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

październik 2008 - luty 2009 96 090 PLN
czerwiec 2008 - październik 2008 106 890 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI Sportline DSG Kombi Variant VI 122KM (benzyna)

Inne wersje variant-generacja-vi

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.