VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel) (2000 - 2003)

VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2000 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2496 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V osiąga moment obrotowy 310 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4669 mm długości, 1740 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 2496 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

Długość 4669 mm
Szerokość 1740 mm
Rozstaw osi 2703 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1557 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja Climatronic 2001 - 2003 Standard (indywidualny)
ABS 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 070 PLN
Tempomat 2000 - 2003 Standard (w pakiecie) 1 780 PLN
Komputer pokładowy 2000 - 2003 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2000 - 2003 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2000 - 2003 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

kwiecień 2003 151 190 PLN
grudzień 2002 - marzec 2003 145 890 PLN
grudzień 2001 - listopad 2002 139 690 PLN
grudzień 2000 - listopad 2001 139 690 PLN
listopad 2000 139 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Tiptr. Kombi Variant V 150KM (diesel)

Inne wersje variant-generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.