VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel) (2003 - 2005)

VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2003 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V wynosi 163 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2496 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V osiąga moment obrotowy 350 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1600 litrów. Wymiary samochodu: 4682 mm długości, 1746 mm szerokości, 1498 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 163 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 2496 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

Długość 4682 mm
Szerokość 1746 mm
Rozstaw osi 2703 mm
Wysokość 1498 mm
Masa własna 1583 kg
Masa całkowita 2150 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Alarm 2003 - 2005 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

kwiecień 2003 - maj 2005 90 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.5 TDI Trendline Kombi Variant V 163KM (diesel)

Inne wersje variant-generacja-v

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie
Przed zaawansowaną elektroniką wprowadzającą kierowcę w namiastkę świata sztucznej inteligencji nie ma ucieczki. Niemniej, z systemami wspomagającymi można się zaprzyjaźnić. Niektóre drażnią, inne w istotnym stopniu przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa.

Nowy Volkswagen Passat GTE z cenami w Polsce. Ulepszona hybryda od 169 990 zł
Volkswagen niedawno odświeżył Passata. Poprawek doczekała się również wersja hybrydowa GTE, która ma teraz większe akumulatory i przejedzie więcej na jednym ładowaniu.

Nowy Volkswagen Passat - ceny w Polsce. Bazowa wersja za 99 990 zł
Nowy Volkswagen Passat wjechał na polski rynek w wyższych wersjach wyposażenia. Teraz w cenniku pojawiła się bazowa odmiana Essence z silnikiem 1.5 TSI EVO o mocy 150 KM. Kosztuje wyjściowo 99 990 zł.

Nowy Passat - Volkswagen zdecydował się na delikatną modernizację zamiast nowego modelu
Po pięciu latach od wprowadzenia do sprzedaży VW Passata ósmej generacji, decyzja o liftingu może dziwić. Do tej pory w Wolfsburgu po zbliżonym okresie sprzedaży przedstawiano nowy model. Jest jednak kilka argumentów świadczących o tym, że to dobry ruch.