VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna) (1993 - 1996)

VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1993 do 1996 roku. VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 128 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III wynosi 174 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2792 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III osiąga moment obrotowy 235 Nm. VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1500 litrów. Wymiary samochodu: 1720 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 174 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 2792 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

Szerokość 1720 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1550 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Immobilizer 1994 - 1996 Standard (indywidualny)
ABS 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Airbag kierowcy i pasażera 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 1993 - 1996 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1993 - 1996 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

grudzień 1995 - luty 1996 104 994 PLN
sierpień 1993 - listopad 1995 104 994 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat Variant 2.8 VR6 Exclusive Kombi III 174KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi przedni lewy
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi tylny prawy
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi tylny lewy
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi niebieski jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi niebieski jasny tylny lewy
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi zielony jasny tylny prawy
VOLKSWAGEN Passat Variant III kombi czerwony jasny przedni lewy

Inne wersje variant-generacja-iii

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.