VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel) (2018 - 2019)

VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1780 litrów. Wymiary samochodu: 4767 mm długości, 1832 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

Długość 4767 mm
Szerokość 1832 mm
Rozstaw osi 2791 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1540 kg
Masa całkowita 2140 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2019 Standard (w pakiecie) 2 690 PLN
Szyby tylne dodatkowo przyciemniane 2019 Standard (w pakiecie) 1 730 PLN
Pakiet zimowy 2 2019 Standard (w pakiecie) 1 260 PLN
Ogrzewanie postojowe uruchamiane pilotem 2019 Standard (w pakiecie) 7 270 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2019 Standard (w pakiecie) 2 340 PLN
Siedziska dla dzieci zintegrowane w zewnętrznych siedzeniach tylnej kanapy + napinacze pasów, tył 2019 Standard (w pakiecie) 1 870 PLN
Hak holowniczy - demontowalny, elektrycznie odblokowywany 2019 Standard (w pakiecie) 4 070 PLN
Automatyczne światła drogowe - Dynamic Light Assist 2019 Standard (w pakiecie) 1 670 PLN
Kamera parkowania - Rear Assist 2019 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
System wspomagający parkowanie - Park Assist 2019 Standard (w pakiecie) 1 070 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

styczeń 2019 - czerwiec 2019 145 690 PLN
październik 2018 - grudzień 2018 143 790 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 2.0 TDI SCR Highline Kombi Variant B8 I 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje variant-b8-generacja-i

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

VW Passat GTE w Studiu Biznes. Sprawdzamy, jak jeździ Passat w hybrydowej wersji
Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, w najnowszym odcinku Studia Biznes przetestował nowego Volkswagena Passata. Wersję GTE, a więc mocną hybrydę ładowaną z gniazdka. Na samym silniku elektrycznym ma przejechać do 56 km. Łączna moc układu to 218 KM. Jak Passat GTE sprawuje się w realnym życiu?

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.