VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna) (2018 - 2019)

VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I wynosi 125 KM. Silnik VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1780 litrów. Wymiary samochodu: 4767 mm długości, 1832 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

Długość 4767 mm
Szerokość 1832 mm
Rozstaw osi 2791 mm
Wysokość 1447 mm
Masa własna 1394 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Szyby tylne dodatkowo przyciemniane 2019 Standard (w pakiecie) 1 730 PLN
Światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania skrętu 2019 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Lampy LED Basic (światła mijania i drogowe w technologii LED) 2019 Standard (w pakiecie) 3 760 PLN
Lakier specjalny - biały 2019 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Tuner radiowy cyfrowy DAB+ 2019 Standard (w pakiecie) 1 010 PLN
Car-Net: Security&Service Basic i Plus 2019 Standard (w pakiecie) 1 780 PLN
System Rear Traffic Alert - asystent wyjazdu z miejsca parkingowego 2019 Standard
Car Net: App-Connect - umożliwia wyświetlanie aplikacji smartphona na ekranie Composition Media 2019 Standard (w pakiecie) 840 PLN
Car Net: App-Connect - umożliwia wyświetlanie aplikacji smartphona na ekranie Discovery Media 2019 Standard (w pakiecie) 840 PLN
Lusterka boczne składane elektrycznie 2018 - 2019 Standard

Cena VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

marzec 2018 - czerwiec 2019 84 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Passat 1.4 TSI BMT City Kombi Variant B8 I 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje variant-b8-generacja-i

VOLKSWAGEN Passat - Wiadomości

Volkswagen Passat B6 - opinie i typowe usterki. Który silnik wybrać?
Volkswagen Passat to jednen z najpopularniejszych modeli na polskim rynku. Jakie są opinie na temat i typowe usterki Volkswagena Passata B6?

Volkswagen Passat B8 - opinie, koszty, typowe usterki
Volkswagen Passat B8 pomimo 6 lat od debitu cały czas dobrze sobie radzi w swoim segmencie. Jakie są opinie o tym samochodzie i typowe usterki tego modelu? Czy wart jest zainteresowania?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?
Bez wątpienia Volkswagen Passat B7 jest zmodernizowaną wersją swojego poprzednika, który zaliczył wpadkę związaną z awaryjnymi silnikami Diesla. Jak po latach wypada siódma generacja, czy wyzbyła się problemów Passata B6? Jakie są typowe usterki modelu?

Opinie Moto.pl: Volkswagen Passat 2.0 TSI 4MOTION - skromny, ale potężny. Jeździliśmy najszybszą wersją klasyka
Za Volkswagenem Passatem ósmej generacji mało kto obejrzy się na ulicy. Po pierwsze to częsty widok, po drugie jego wygląd zewnętrzny nie budzi emocji. Tymczasem jest jednym z najbardziej dopracowanych i kompletnych samochodów klasy średniej. Zwłaszcza jeśli ktoś nie lubi rzucać się w oczy.

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie
Przed zaawansowaną elektroniką wprowadzającą kierowcę w namiastkę świata sztucznej inteligencji nie ma ucieczki. Niemniej, z systemami wspomagającymi można się zaprzyjaźnić. Niektóre drażnią, inne w istotnym stopniu przyczyniają się do poprawy komfortu i bezpieczeństwa.