VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II to od 171 390 do 173 390 PLN.

Moc maksymalna wynosi 228 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II wynosi 310 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 400 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II wynosi około 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4596 mm długości, 1799 mm szerokości, 1467 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 250 km/h
Moc 310 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 180
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/40 R18
Rozmiar felgi 7.5 J x 18; 8 J x 19
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

Długość 4596 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2630 mm
Wysokość 1467 mm
Masa własna 1593 kg
Masa całkowita 2110 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
System Keyless Access - dostęp do samochodu i uruchamienie bez użycia kluczyka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Wybór profilu jazdy (tryby: Sport, Normal, Eco, Individual) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

październik 2017 - obecnie 173 390 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 171 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny górny tylny

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?