VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to od 117 850 do 119 870 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1438 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2020 - obecnie Standard
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - chromowane 2020 - obecnie Standard
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 310 PLN
Lakier perłowy 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 310 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2020 - obecnie Standard
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

grudzień 2019 - obecnie 119 870 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 117 850 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.