VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to 117 850 PLN

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 340 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1438 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 630 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - chromowane 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2019 - obecnie Standard
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

sierpień 2019 - obecnie 117 850 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.