VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II to od 134 690 do 141 290 PLN.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II wynosi 184 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 380 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4575 mm długości, 1799 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

Długość od 4575 mm do 4679 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2631 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1495 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
System Keyless Access - dostęp do samochodu i uruchamienie bez użycia kluczyka 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 740 PLN
Wybór profilu jazdy (tryby: Sport, Normal, Eco, Individual) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

grudzień 2018 - obecnie 141 290 PLN
październik 2017 - listopad 2018 137 490 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 134 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT GTD DSG Kombi Variant II 184KM (diesel)

VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi tablica rozdzielcza

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?