VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel) (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II to od 88 690 do 96 890 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1376 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

grudzień 2019 - obecnie 96 890 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 94 990 PLN
grudzień 2018 - lipiec 2019 94 390 PLN
październik 2018 - listopad 2018 92 290 PLN
październik 2017 - wrzesień 2018 91 690 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 88 690 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (diesel)

VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi tablica rozdzielcza

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?