VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to od 108 150 do 110 070 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1376 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 630 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - chromowane 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2019 - obecnie Standard
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

grudzień 2019 - obecnie 110 070 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 108 150 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.