VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna) (2018 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II to od 98 190 do 102 090 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1375 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 102 090 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 101 790 PLN
grudzień 2018 - lipiec 2019 100 590 PLN
październik 2018 - listopad 2018 98 190 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.