VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna) (2019 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II to od 107 390 do 107 590 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1384 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 630 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - czarne 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe - chromowane 2019 - obecnie Standard
Lakier metalik 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Lakier perłowy 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Ogrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej 2019 - obecnie Standard
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Czujnik zmierzchu - automatyczne włączanie świateł z funkcją Coming/Leaving Home 2019 - obecnie Standard
Lusterko wsteczne przyciemniające się automatycznie 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 107 590 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 107 390 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.