VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna) (2017 - 2018)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 212 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1395 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II wynosi około 5,1 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 212 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1395 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 116
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1332 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Wybór profilu jazdy (tryby: Sport, Normal, Eco, Individual) 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 700 PLN
Wybór profilu jazdy (tryby: Sport, Normal, Eco, Individual, Off-Road) 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

październik 2017 - grudzień 2018 95 390 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 93 890 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM (benzyna)

VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi tablica rozdzielcza

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.