VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna) (2018 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II to od 80 490 do 83 190 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

sierpień 2019 - obecnie 83 190 PLN
grudzień 2018 - lipiec 2019 82 590 PLN
październik 2018 - listopad 2018 80 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.