VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna) (2018 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II to od 80 490 do 83 390 PLN.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4567 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Długość 4567 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1860 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 120 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 890 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 24 miesięce lub 80 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 290 PLN
Opieka serwisowa Volkswagen Safe+ - dodatkowe 36 miesięcy lub 150 000 km 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 700 PLN
Felgi aluminiowe 19 Pretoria z ogumieniem 235/35 2019 - obecnie Standard
Tapicerka siedzeń TCR 2019 - obecnie Standard
Obręcze aluminiowe Reifnitz 19" z ogumieniem 2019 - obecnie Standard
Elementy dekoracyjne wnętrza - TCR 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17 Belvedere z ogumieniem 225/40 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - biały/czarny dach 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny - czerwony/czarny dach 2019 - obecnie Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 83 390 PLN
sierpień 2019 - listopad 2019 83 190 PLN
grudzień 2018 - lipiec 2019 82 590 PLN
październik 2018 - listopad 2018 80 490 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje vii-variant-generacja-ii

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.