VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

Generacja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II to od 72 390 do 179 190 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 63 do 228 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II wynosi od 86 do 310 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 192 do 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II osiąga moment obrotowy od 160 do 400 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II w zależności od wersji silnika, waha się od 5,0 do 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: od 4567 do 4596 mm długości, 1799 mm szerokości, od 1467 do 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

Silniki benzynowe
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo IQ Drive Kombi Variant II 150KM
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo IQ Drive DSG Kombi Variant II 150KM
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT IQ Drive Kombi Variant II 130KM
(2019 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 300KM
(2018 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline Kombi Variant II 150KM
(2018 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM
(2018 - 2019) VII 1.5 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 130KM
(2018 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 130KM
(2018 - 2019) VII 1.5 TSI BMT Trendline DSG Kombi Variant II 130KM
(2018) VII 1.4 TSI BMT City Kombi Variant II 125KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT City Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 115KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT Highline Kombi Variant II 115KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Kombi Variant II 115KM
(2018) VII 1.0 TSI BMT City Kombi Variant II 110KM
(2017 - obecnie) VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM
(2017 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Kombi Variant II 150KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 150KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 150KM
(2017 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 130KM
(2017 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Highline Kombi Variant II 130KM
(2017 - 2019) VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 130KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 110KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 110KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 110KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Kombi Variant II 110KM
(2017) VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 86KM

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi tablica rozdzielcza
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny górny tylny

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?