VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II (2017 - obecnie)

VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

Generacja jest produkowana od roku 2017 do dziś. VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II to od 72 390 do 178 690 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 63 do 228 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II wynosi od 86 do 310 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 192 do 250 km/h. Silnik VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 999 do 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II osiąga moment obrotowy od 160 do 400 Nm. VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II posiada napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II w zależności od wersji silnika, waha się od 5,0 do 7,0 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: od 4567 do 4596 mm długości, 1799 mm szerokości, od 1467 do 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

Silniki benzynowe
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline DSG Kombi Variant II 150KM
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo IQ Drive Kombi Variant II 150KM
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo IQ Drive DSG Kombi Variant II 150KM
(2019 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT IQ Drive Kombi Variant II 130KM
(2019 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT IQ Drive Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 300KM
(2018 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Comfortline Kombi Variant II 150KM
(2018 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Highline Kombi Variant II 150KM
(2018 - 2019) VII 1.5 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 130KM
(2018 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 130KM
(2018 - 2019) VII 1.5 TSI BMT Trendline DSG Kombi Variant II 130KM
(2018) VII 1.4 TSI BMT City Kombi Variant II 125KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT City Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 115KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT Highline Kombi Variant II 115KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 115KM
(2018 - obecnie) VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 115KM
(2018 - 2019) VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Kombi Variant II 115KM
(2018) VII 1.0 TSI BMT City Kombi Variant II 110KM
(2017 - obecnie) VII 2.0 TSI BMT 4Mot. R DSG Kombi Variant II 310KM
(2017 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Evo Highline DSG Kombi Variant II 150KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 150KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 150KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 150KM
(2017 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 130KM
(2017 - obecnie) VII 1.5 TSI BMT Highline Kombi Variant II 130KM
(2017 - 2019) VII 1.5 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 130KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.4 TSI BMT Highline DSG Kombi Variant II 125KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Comfortline Kombi Variant II 110KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Comfortline DSG Kombi Variant II 110KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 110KM
(2017 - 2018) VII 1.0 TSI BMT Trendline DSG Kombi Variant II 110KM
(2017) VII 1.0 TSI BMT Trendline Kombi Variant II 86KM

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Kombi VII Variant II

VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey boczny prawy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi silver grey tylny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi tablica rozdzielcza
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny przedni lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny boczny lewy
VOLKSWAGEN Golf VII Variant II kombi niebieski jasny górny tylny

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.