VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel) (2013 - 2015)

VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4562 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

Długość od 4562 mm do 4657 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1454 kg
Masa całkowita 1990 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Boczne poduszki powietrzne - tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Lakier specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 610 PLN
Szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2015 Standard (w pakiecie) 630 PLN
System regulacji i dopasowania zawieszenia DCC 2015 Standard (w pakiecie) 4 340 PLN
Pakiet zimowy 2015 Standard (w pakiecie) 1 160 PLN
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2015 Standard (w pakiecie) 720 PLN
Alarm z funkcją dozoru wnętrza, niezależnym zasilaniem i czujnikiem przechyłu 2015 Standard (w pakiecie) 760 PLN
Zawieszenie sportowe 2015 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu przód/tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 050 PLN
Automatyczne światła drogowe - Light Assist 2015 Standard (w pakiecie) 670 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

listopad 2014 - maj 2015 108 290 PLN
styczeń 2014 - październik 2014 106 990 PLN
październik 2013 - grudzień 2013 105 790 PLN
kwiecień 2013 - wrzesień 2013 105 290 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 2.0 TDI BMT Highline DSG Kombi Variant I 150KM (diesel)

Inne wersje vii-variant-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.