VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel) (2015 - 2017)

VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1620 litrów. Wymiary samochodu: 4562 mm długości, 1799 mm szerokości, 1481 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Długość od 4562 mm do 4657 mm
Szerokość od 1799 mm do 2027 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Wysokość 1481 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet elementy skórzane 2016 - 2017 Standard
Lakier specjalny 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Zawieszenie sportowe 2016 - 2017 Standard
Interfejs Bluetooth 2016 - 2017 Standard
Kierownica wielofunkcyjna 3-ramienna w skórze i dźwignia zmiany biegów w skórze 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 640 PLN
Lampy Bi-ksenonowe Basic z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 1 490 PLN
System nawigacji satelitarnej Discover Media z dotykowym ekranem (6,5) 2016 - 2017 Standard
Mapa nawigacji satelitarnej - Europa 2016 - 2017 Standard
Gniazdo multimedialne AUX-IN z USB oraz możliwością podłączenia urządzeń typu iPod 2016 - 2017 Standard (w pakiecie) 260 PLN
Gniazdo USB i AUX-in 2016 - 2017 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

kwiecień 2016 - styczeń 2017 85 990 PLN
listopad 2015 - marzec 2016 85 490 PLN
maj 2015 - październik 2015 84 590 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf VII 1.6 TDI BMT Trendline Kombi Variant I 110KM (diesel)

Inne wersje vii-variant-generacja-i

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?